Administrativ medarbejder til HR, indkøb og organisation i Klimarådet
Du vil skulle bidrage til at løfte en bred vifte af opgaver inden for det administrative område i relation til HR og indkøb samt skabe gode rammer for Klimarådets arbejde. Afhængig af din erfaring, uddannelsesbaggrund og udviklingsønsker kan opgaverne tilpasses i samarbejde med din AC-kollega.
Opgaverne er mangeartede og kræver et godt overblik samt en høj grad af selvstændighed i opgavevaretagelsen. Sammen med en AC-kollega bliver du et vigtigt bindeled for sekretariatet til bl.a. Statens Administration, HR-funktionen i Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet samt Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.
Vi er et mindre sekretariat med adresse i indre by, hvor du har mulighed for at være med til at udvikle og præge rammerne. Det gælder både i forhold til det daglige arbejde, men også i forhold til at bidrage til Klimarådets løbende arrangementer. Vi tilbyder et spændende miljø med alsidige arbejdsopgaver og inddragelse i udviklingen af vores organisation.
Ansøgningsfristen er søndag d. 14. november 2021.