Administrativ medarbejder til HR, indkøb og organisation i Klimarådet

Nyhed
15. oktober 2021

Vil du være med til at gøre en forskel i en organisation med en vigtig samfundsmæssig opgave? Klimarådets sekretariat søger nu en dygtig og engageret administrativ kontormedarbejder (HK) til området HR, indkøb og organisationsudvikling til ansættelse senest 1. januar 2022.

Du vil skulle bidrage til at løfte en bred vifte af opgaver inden for det administrative område i relation til HR og indkøb samt skabe gode rammer for Klimarådets arbejde. Afhængig af din erfaring, uddannelsesbaggrund og udviklingsønsker kan opgaverne tilpasses i samarbejde med din AC-kollega. 

Opgaverne er mangeartede og kræver et godt overblik samt en høj grad af selvstændighed i opgavevaretagelsen. Sammen med en AC-kollega bliver du et vigtigt bindeled for sekretariatet til bl.a. Statens Administration, HR-funktionen i Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet samt Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.

Vi er et mindre sekretariat med adresse i indre by, hvor du har mulighed for at være med til at udvikle og præge rammerne. Det gælder både i forhold til det daglige arbejde, men også i forhold til at bidrage til Klimarådets løbende arrangementer. Vi tilbyder et spændende miljø med alsidige arbejdsopgaver og inddragelse i udviklingen af vores organisation.

Ansøgningsfristen er søndag d. 14. november 2021.

Læs det fulde jobopslag, og søg stillingen her.